3 תשובות
לא יודעת מה הגובה של הבנים בכיתה שלך אבל 1.35 הם לא^^
תקשיבי לכל אחד בסופו של דבר יהיה את הגדילה בגובה את חווית אותה יחסית מוקדם אני גבהתי 20 סנטימטר מכיתה ז לח תאמיני לי גם הבנים יגבהו בשלב יותר מאוחר אבל אני חושבת שאולי תגבהי עוד קצת לא משהו רציני
שואל השאלה:
^^ יש כאלו 1.35
תאמיני או לא
אנונימית