3 תשובות
מי לומד בארץ, יש להם דרישות הזויות ולא ריאליות, בזמן שהערבים הולכים לירדן ובקלות מתקבלים שם..
לנו יש אפשרות לנסוע לבלגיה, אבל כן, אפשר 4 יחל.
אנונימי
בישראל, לא. זה נובע מההפרש המאוד משמעותי בבונוסים. גם עם 5 יחל צריך להילחם על כל נקודה כדי להגיע לסכם, אז עם 4 זה פשוט לא אפשרי.
זה אפשרי אם הסופי יהיה מינימום 85
אבל הכי טוב זה ללמוד רפואה בחול התנאי קבלה הרבה פחות מחמירים משלנו