2 תשובות
מה- פשוט תלמיכי ותגבירי כמו שכולם עושין
תלחץ על הרמקול הקטן בצד שמאל בתחתית המסך עם המקש הימיני של העכבר, לאחר מכן תלחץ על "מערבל עוצמה" ואז יפתח לך חלון המאפשר לך להנמיך/להגביר כל חלון במחשב בנפרד, או פשוט את הווליום בכללי.
באותו הנושא: