6 תשובות
לדעתי לא יכול להיות שהם מאוד ישמחו - כל הכבוד!
אנונימי
לא זה לא מוזר
שואל השאלה:
רציתי וחברה שלי אמרה לי שלא והם יחשבו שאני ממש מטרידה
רציתי וחברה שלי אמרה לי שלא והם יחשבו שאני ממש מטרידה
אנונימית
זה ממש לא מוזר! להפך, כל הכבוד לך!!
ממש לא. לדעתי זה מאוד נדיב מצדך
אנונימית
את מדהימה !
באותו הנושא: