7 תשובות
לצאת מסטיפס יכול לעזור
או להתייאש ולעשות לילה לבן
לא להיות בטלפון,
לא להסתכל על השעה, זה מלחיץ וגורם לא להירדם.
לשתות חלב,
ופשוט לנסות לישון.
לשמוע שירים שקטים ומרגיעים ולהדליק מזגן שיהיה נעים
תעיפי את הפלאפון, תצרי לך סביבת שינה נעימה (מזגן, פיגמה, שקט, חושך), תשכבי במיטה בתנוחה הטבעית שאת בדרכ נרדמת בה, תעצמי עיניים, תרפי ותקווי לטוב.
עוזבת את הפלאפון ועוצמת עיניים עד שנרדמת
תכבי את הפלאפון.
תדליקי מזגן.
תכבי את האור.
תחפשי את ה-"תנוחה הנוחה".
ולילה טוב!
שואל השאלה:
טוב אז קמתי בסוף באמת בשמונה
אוף