3 תשובות
שואל השאלה:
כן, אבל מה אני יכולה לעשות שם כאילו.. תרשמו לי מקומות ורעיונות כי אין לי מושגג
אנונימית
מה הבעיה. לכי לקניון. לסרט. או סתם משהו שבא לכם.. בהצלחה!! ואשמח לפרח:)
יש את זכרון ויש שם את מול זכרון שזה מתחם קטן ופתוח כזה.
יש את חדרה יש שם מלא מקומות תחפשי באינטרנט.
בקסריה יש ים ויש מלא.