9 תשובות
כן, היא תחזור לצורתה הרגילה, מה שכן, כדאי מאד לגזור אותה בצורה רגילה, שלא תגדל עקום.
היא תחזור להיות נורמאלית:) ציפורניים גדלות לרוב מאוד מהר
שואל השאלה:
לא אתם לא מבינים... זה מהאמצע זה היה רק באמצע
אנונימית
כן הציפורן תיצמח, אל תידאגי
שואל השאלה:
כאילו עשיתי בה חור באמצע! זה יגדל? כי כל שאר הציפורן בסדר
אנונימית
כן זה יצמח, כמה מהר? תלוי בקצב הצמיחה שלך
חחחחח אני בוכה פה
כן זה יגדל רגיל רק עם חור אבל החור יעלה עד שיגע לקצה ואז תוכלי לגזור והציפורן תחזור להיות רגילה
שואל השאלה:
אוףף דיי אני מזה מטומטמת באמת! אני מקווה שאתן מדברות מניסיון כדי לא לצאת המטומטמת היחידה
אנונימית
שואל השאלה:
בערך כמה זמן זה יקח? חצי שנה?
אנונימית