4 תשובות
זה בסדר גמור, לגיטימי
הכל טוב, אני בטוח שהוא הבין
שואל השאלה:
למי שאמר שזה מוגזם,
אני נזכרתי בכל הפעמים שעמדתי בניסיונות הרבה יותר קשים ועברתי אותם, אז חשבתי לעצמי אם שמרתי בדברים הקשים בזה אוותר? ופשוט ביקשתי להתחלף במקום והתנצלתי כדי לא לפגוע,
תראה את זה איך שאתה רוצה אין פה שום דבר רע
למי שאמר שזה מוגזם,
אני נזכרתי בכל הפעמים שעמדתי בניסיונות הרבה יותר קשים ועברתי אותם, אז חשבתי לעצמי אם שמרתי בדברים הקשים בזה אוותר? ופשוט ביקשתי להתחלף במקום והתנצלתי כדי לא לפגוע,
תראה את זה איך שאתה רוצה אין פה שום דבר רע
אנונימית
בסדר גמור כל הכבוד :)
ילד חסר שם, זה נגיעה בכללי בכל דבר שהוא נגיעה זה אסור כעקרון
ילד חסר שם, זה נגיעה בכללי בכל דבר שהוא נגיעה זה אסור כעקרון
באותו הנושא: