3 תשובות
יש מחשבונים בגוגל של קופת חולים נראה לי כותבים שם משקל וגובה וזה מראה איפה את (שלילי או חיובי)
אנונימית
עוקבת אחרי כמות הקלוריות שאת צורכת ורואה איך במשקל מגיב
יש מחשבונים באינטרנט שמראים לך את המאזן *הנטרלי* שלך. ואז את כופלת ב 1.2 ואז אם את אוכלת יותר את תהיה בחיובי, ואם פחות אז בשלילי..
במקרה שהתאמנת זה עולה אז שימי לב לזה
במקרה שהתאמנת זה עולה אז שימי לב לזה
באותו הנושא: