11 תשובות
מי? את?
או שתכתבי לה: אני יודעת שאת מוזרה את לא צריכה לשתף אותי
פשוט אל תעני, הכי קוטל
תכתבי "טוב" זה מחרפן אנשים.
^לא נכון
תוב מעצבן אנשים
ולשאלה, לא זכור לי שאני ההשתקפות שלך במראה
תוב מעצבן אנשים
ולשאלה, לא זכור לי שאני ההשתקפות שלך במראה
כן את באמת מוזרה
שואל השאלה:
הלכתי לבכות בצד ^
הלכתי לבכות בצד ^
אנונימית
לא, התכוונתי שתרשמי לה...
שואל השאלה:
חחח יצאתי סתומה
חחח יצאתי סתומה
אנונימית
שואל השאלה:
מה נסגר עם הדיילי שלך?
עבר כמעט שבוע
מה נסגר עם הדיילי שלך?
עבר כמעט שבוע
אנונימית
לא שמתי לב לזה חיח
באותו הנושא: