5 תשובות
שואל השאלה:
תודה
תודה
תלחצי על הניתוק משתמש ❤
אם את לוחצת על החץ הלבן בפינה השמאלית העליונה של המסך כתוב לך "התנתק מהמשתמש". התכוונו לזה שבמקום לדווח פשוט תלחצי על זה.
ניתוק מהמשתמש- יש ליד החץ בשאלה ניתוק מהמשתמש ואז לא יורידו לך נקודות.
שמחתי לעזור,
yolo
שמחתי לעזור,
yolo
אני חושבת שהם התכוונו שתשאלי מאנונימית
באותו הנושא: