5 תשובות
לא למה שיעשו משהו
אנונימית
לא חושבת שיש להם אינטרס כלשהו לעשות איתה משהו הם בסה"כ אהבו את התגובה שלך
אף אחד לא יעשה שום דבר עם התמונה שלך יש מלא אנשים שמגיבים וגם שיש להם יותר לייקים על תגובות ולא עושים להם שום דבר לתמונה. אין להם אינטרס, הכל טוב.
בעיקרון אי אפשר לדעת מה כל אחד ואחד יעשה עם התמונה, אבל אין לך למה לדאוג, הבסך הכל אהבו את התגובה אז עשו לייק. (אגב מצאתי אותך, אז מציעה לך לערוך את השאלה שימחקו אותה).
שואל השאלה:
שיט עכשיו יודעים מי אני חיחייחח
אנונימית