19 תשובות
כן
כן בברית החדשה
אני אתאיסטית ומתחברת לבודהיזם (כי זו דת שמתמקדת בנפש של האדם ואין בה שום אל).
חברה נוצרייה
אכן כן
^אבל היא שאלה על מישהו שלא יהודי או אתאיסט
היא כתבה אם יש חברים שלא מאמינים ביהדות, או שהם אתאיסטים וידידה שלי אתאיסטית לא מבין מה הבעיה חחח
היא שאלה על מישהו שהוא *לא* יהודי או אתאיסט !!!
בלבלת אותי לגמרי
אה כאילו שהוא לא יהודי בכל מקרה ואז הוא או מאמין או אתאיסט אוקיי. בסדר יש לי אז בכיתה ילדה מוסלמית.
לא, כל החברים שלי אתאיסטים.
אני שינטואיסט
חברה טובה שלי ויקאנית
הקראש שלי בתהליכי התנצרות
חברה טובה שלי ויקאנית
הקראש שלי בתהליכי התנצרות
אנונימי
אני מכירה יהודים משיחיים, מוסלמים, נוצרים ודרוזים.
כן, ואתאיזם זה לא דת
אנונימית
כן, ידידה שהיא נוצרית
ברוך ה', לא. ה' יצילנו מחברים כאלו....
אנונימי
כן.
שמחתי לעזור,
yolo
שמחתי לעזור,
yolo
אני אתאיסט ויש לי ידידה אתאיסטית אז כן.
באותו הנושא: