13 תשובות
מסכים ומחזק
צודקת
סליחה אם זה יוצא בורות אבל איך זה פוגע בצד ששומר אם המקומות פתוחים?..
תכלס זה לא אמור להזיק להם או לשנות להם, הם רוצים להישאר בבית ולנוח.
תכלס זה לא אמור להזיק להם או לשנות להם, הם רוצים להישאר בבית ולנוח.
אנונימית
שואל השאלה:
התכוונתי להגיד שכמו שלחילוניים מפריע שדברים סגורים, אז לכאלו ששומרים יפריע שדברים פתוחים. נניח מבחינת רעש וכאלו (לא בדיוק יודעת איך לנסח את ההרגשה הזאת)
התכוונתי להגיד שכמו שלחילוניים מפריע שדברים סגורים, אז לכאלו ששומרים יפריע שדברים פתוחים. נניח מבחינת רעש וכאלו (לא בדיוק יודעת איך לנסח את ההרגשה הזאת)
צודקת.
אנונימי
צודקת במאה אחוז, וזו גם מדינה במיוחד ליהודים אז כאילו מחזקת
צודקת מאוד! אני מחזקת
מסכימה שצריך לשמור על המסורת היהודית זה חשוב. אבל צריך להפריד דת ממדינה. התחבצ בשבת הוא יותר מצומצם ממה שאת חושבת, חנויות כמעט ואין. ובןאי, זה היום החופשי היחיד שלי בשבוע, אני חושבת שגם אני צריכה להנות ולנסוע עם חברות או לעשות שופינג.
צריך לכבד את הצד השומר, אך מה עם הצד שלא שומר? אני מסכימה, לא צריך לעשות דווקא, ואני חושבת שתחבצ והכל לא צריך לעבור בערים דתיות, אבל לכפות את זה על כל הארץ? בכל זאת, רוב האוכלוסייה בארץ היא חילונית.
צריך לכבד את הצד השומר, אך מה עם הצד שלא שומר? אני מסכימה, לא צריך לעשות דווקא, ואני חושבת שתחבצ והכל לא צריך לעבור בערים דתיות, אבל לכפות את זה על כל הארץ? בכל זאת, רוב האוכלוסייה בארץ היא חילונית.
^זה יכול להיות יום בחירה. זה כמו שלמורות "לוקחים" את יום החופש של שישי, ובמקום זה יש להן חופש ביום אחר.
ובקשר לתחבצ אני מדברת על בין עירוני בעיר שלי אין כלום במרחק כמה דקות הליכה. ניסיתי פעם לנסןע בשבת, יש, אבל לא מספיק
ובקשר לתחבצ אני מדברת על בין עירוני בעיר שלי אין כלום במרחק כמה דקות הליכה. ניסיתי פעם לנסןע בשבת, יש, אבל לא מספיק
בעיקרון לעובדים יש שני ימי חופש: שישי-שבת, ונהגים גם ככה עובדים במשמרות
אני אומרת, שבשבת אני רוצה להגיע לכל מיני מקומות (עכשיו לא בגלל הקורונה אבל בכללי) נגיד לים או לפארק או משהו, ובשבת זה מאוד קשה. אני מסכימה שצריך להפעיל בתדירות נמוכה מהרגיל, אבל לדעתי כרגע זה נמוך מידי
אני אומרת, שבשבת אני רוצה להגיע לכל מיני מקומות (עכשיו לא בגלל הקורונה אבל בכללי) נגיד לים או לפארק או משהו, ובשבת זה מאוד קשה. אני מסכימה שצריך להפעיל בתדירות נמוכה מהרגיל, אבל לדעתי כרגע זה נמוך מידי
אני לא מבין למה אתם מתלוננים על איפה היה ה' בשואה ואיפה עכשיו בזמן הקורונה אם אתם לא שומרים מצוות וחוקים אנחנו העם הנבחר ואני חושב שאנחנו צריכים להתחיל להתנהג ככה
^אני לא מתלוננת איפה היה ה' בשואה. אני לא מאמינה בה', זכותי, ואתה מאמין. זכותך. כל עוד אתה לא פוגע בי או עושה משהו לא חוקי, תעשה מה שבראש שלך לא אכפת לי.
^calm לא ידעתי על החברות, תודה
^calm לא ידעתי על החברות, תודה
^גברת אף אחד לא מונע ממך לנסוע בשבת/ללכת לקנות דברים בחנויות שכן פתוחות בשבת,לא להתבכיין(;
ואת צודקת,אתמול ה2 שאלות על ה"כפייה דתית" אותם אנשים סתם חיפשו להגיע לחמות ולהתבכיין,כי עובדה שאמרו להם שם דברים שסתרו את מה שהם אמרו ועדיין הם ניסו לצאת מזה.
ואת צודקת,אתמול ה2 שאלות על ה"כפייה דתית" אותם אנשים סתם חיפשו להגיע לחמות ולהתבכיין,כי עובדה שאמרו להם שם דברים שסתרו את מה שהם אמרו ועדיין הם ניסו לצאת מזה.
באותו הנושא: