5 תשובות
כן, וכן.
אני מאוד רגישה, לפעמים יותר מדי וזה מבאס, זה דבר שהייתי רוצה לשנות בעצמי.
חמור טהור החסום: הייתי, עכשיו אחריי הקורונה כבר לא


לא באמת, אני כבר לא רק בגלל שקרו דברים בלי סיבה ועכשיו אין לי חברים אז אין לי ממי להיות מושפעת d:

אני חייבת לשנות את זה אה...
אנונימית
לא ככ אני כן רגישה אבל לא נותנת לזה ממש לשנות לי את כל המצב רוח בגלל בן אשם אחר אני יודעת להפריד בין הדברים
מאנשים מסויימים כן חח