8 תשובות
לכתוב בשפה גבוהה, אין סיבה למבוכה
לכתוב בשפה גבוהה.
זה ממש לא מביך..
זה מראה שיש לך ידע רב ואתה מבין עניין.
זה מראה שיש לך ידע רב ואתה מבין עניין.
*אך*
אני כותב בשפה גבוהה רק כשצריך. לא מתייפייף
אני כותב בשפה גבוהה רק כשצריך. לא מתייפייף
שואל השאלה:
זו כוונתי^
זו כוונתי^
אנונימי
חיים פעם אחת
לא יודעת תעשה מה שאתה רוצה אבל נראלי שהחברה הישראלית תחשוב על זה שצת מוזר
אין מה להרגיש נבוכה
תיהני מלהתבטא כמו שאת מרגישה
זה גם יותר מעניין משפה יומיומית ומשעממת טילים
תיהני מלהתבטא כמו שאת מרגישה
זה גם יותר מעניין משפה יומיומית ומשעממת טילים
באותו הנושא: