12 תשובות
לא.
תעלי ל4
בעיקרון אין כלכך מה לעשות עם 3 יחל בחוץ
זה כמו עובר ב4, אפילו פחות
בעיקרון אין כלכך מה לעשות עם 3 יחל בחוץ
זה כמו עובר ב4, אפילו פחות
שואל השאלה:
אני בממוצע של איזה 110-105
נראה לי שזה גבוה (?)
אני בממוצע של איזה 110-105
נראה לי שזה גבוה (?)
אנונימית
אם יש לך 100 ב3 לפח דעתי היית צריכה לעשות 4
לא, זו כנראה לא הפורטה שלך... אין מה ללכת נגד זה בכוח.
הכל בסדר, תעופי על הציונים הטובים והממוצע הגבוה במקום לאכול סרטים על החלטות שלקחת בעבר.
הכל בסדר, תעופי על הציונים הטובים והממוצע הגבוה במקום לאכול סרטים על החלטות שלקחת בעבר.
לא דפקת, בגרויות תמיד אפשר להשלים ולעלות, מבאס בשבילך אבל עדיין לא דפקת כלום
שואל השאלה:
סיימתי כבר בית ספר
אני ממש מאוכזבת מעצמי שלא עשיתי 4, אין לי כסף לגשת לקורסים וכאלה בשביל להשלים
סיימתי כבר בית ספר
אני ממש מאוכזבת מעצמי שלא עשיתי 4, אין לי כסף לגשת לקורסים וכאלה בשביל להשלים
אנונימית
את מעוניינת ללמוד עכשיו?
באוניברסיטה
באוניברסיטה
תלוי איזה מקצוע את רוצה ללמוד.. אני חושבת שיש מקצועות שאפשר להתקבל אליהם גם עם 3 יחידות
אם את לא מתכוונת ללמוד מקצוע ריאלי שדורש מתמטיקה, אז הכל בסדר ולא דפקת כלום
באותו הנושא: