7 תשובות
זה באופנה רצח יש לי ארבע כאלה והן סקסיות בטירוף
אני היום הלכתי לקניון כדי לחפש כאלה ולא מצאתי לצערי, אני במקומך הייתי קונה לא כי זה באופנה אלא כי את אוהבת את זה.
פוט לוקר תל אביב יש לי שמה שלושים אחוז הנחה אז זה משתלם וגם יש מישהו שמצייר על נעליים על צייורו לי
אוףף הייתי היום בפוטלוקר ואמרו שאין אוףף
זה מתאים להכל תמיד, מסוג הדברים שאף פעם לא יסתכלו ויגידו לך "יואו איזה ישן הטרנד הזה"
ממש נוח קלאסי ומתאים להכל
ממש נוח קלאסי ומתאים להכל
לי יש, ואני מתה עליהן פחות יש לי לשבור את הראש כי הן מתאימות להכל וכזה..
לדעתי שווה לך לקנות
לדעתי שווה לך לקנות
יאא איפה קנית?
באותו הנושא: