3 תשובות
וואו את נשמעת מהממת קודם כל, ואני כלכך מבינה את ההרגשה של כולם יפים ורק אני שמנה מכוערת, מזדהה כלכך,
אני חושבת שאין דבר העומד בפני הרצון ואת חופשי יכולה לשקם את עצמך, למרות שגם עזרה חיצונית זה לא דבר רע,
מוזמנת לפרטי תמיד❤
שואל השאלה:
אני יודעת שזה לא דבר רע..
פשוט לשים עלי את הטריגר יעשה לי כל כך רע, להיות מוגדרת אני רוצה פשוט לשקם את עצמי לבד כי כבר באמת שיניתי את התפיסה שלי
אנונימית
מבינה אותך, מחזקת ומסכימה,
אני מאמינה בך שאת מסוגלת, תאמיני בעצמך גם את.
שוב.. מוזמנת לפרטי תמיד❤