תשובה אחת
לצערי לא יהיה אינדינגב
ולא יהיה מיטבארן
ולא היו מועדונים עוד תקופה
והלך עולם התרבות כבר חצי שנה שאני מובטל מת לחזור למועדון!
ולא יהיה מיטבארן
ולא היו מועדונים עוד תקופה
והלך עולם התרבות כבר חצי שנה שאני מובטל מת לחזור למועדון!
באותו הנושא: