30 תשובות
נכון שכדורגל הוא "ספורט לגברים"
אבל אני לא רואה בזה משהו גברי, או משהו שיהפוך מישהי ליותר נשית - זה נטו ספורט ואני דווקא אעריך יותר מישהי שכן משחקת, זה מעיד על ביטחון עצמי כי היא הולכת נגד מה שאנשים אומרים ומה שהחברה מציגה.
חושבת שבנים יעופו על זה יותר מילדה שנכנסת לכל מקום בקניון
אני גולש ככה גולשת זה הכי טוב שאוכל לבקש
כן , זה שהיא משחקת אקסבוקס, וחולמת להיות שחקנית לא ימנע ממני לצאת איתה
זה תלוי באופי שלה ובחיבור שיהיה לנו
הלוואי חברה שלי הייתה ככה וככה היינו גם משחקים ביחד
בטח, מותר לך לאהוב מה שאת רוצה במיוחד אם זה מעניין ואפשר לדבר על זה.
לא הייתי יוצא איתה
מלבד זה שהיא שחקנית
לעשות סצנות וכאלו ואחרים ממש לא מתאים שהילדים יגדלו לעולם כזה.
אממ לא אבל שחקנית סבבה לי ואני אישית לא מתחבר לכדורגל
שתתחתן איתי היום
דווקא נשמעת ממש חמודה. רק שאני לא אוהב לראות כדורגל חחח
בשבילה אני מוכן להתחיל
לא, אני מעדיף נשית יותר כי זה הטעם שלי
אני אוהב כדורגל, ים, לאכול מלא ולשחק בסוני נראלי שנתאים
תיארת את האישה המושלמת עכשיו
חלום להיות עם מישהי שמבינה בכדורגל וזורמת לאקסבוקס ושטויות
שאלה מיותרת לדעתי, מה בדיוק פה לא נשי ולמי בכלל דברים כאלה מפריעים?
לא אכפת לי
השאלה היא עם תסכימי לצאת עם מישהו שהוא מאוד נשי כמו איפור ובגדי נשים
היית מסכימה?
אבל אנונימית חבר נשי היית מסכימה לצאת איתו?
אבל היא לא גברית היא פשוט אוהבת לראות כדורגל, זה כמו שגבר יאהב לראות סדרות רומנטיות וכאלה
אפשר שתדברי אליי לפרטי?
אני אומנם בת.
אבל היא נשמעת באמת שסבבה וכיף איתה מאוד
QT
ההפך זאת בדיוק מי שאני מחפש חחח
אנונימי
את אשת החלומות על מה את מדברת
אנונימי
זה מעולה
אני לא מת על כדורגל אבל את נשמעת אחלה של בחורה
שלחי הודעה
אני אישית אעדיף מישהי נשית יותר
תתחתני איתי פליזז!!
זה ממש האופי שהייתי רוצה אצל בחורה ואני לא סתם אומר
בת כמה את?
ברור שכעע..
זה יהיה מה זה כיף ששנינו בעניינים
לא אכפת לי בכלל ל ל ל ל ל