3 תשובות
אשנב כל
אשנב כל
שואל השאלה:
ואם כבר הזמנתי תור של מסירת תור ללקון אני לא יכול לשלוח דרך זה את המכתב?
ואם כבר הזמנתי תור של מסירת תור ללקון אני לא יכול לשלוח דרך זה את המכתב?
אנונימי
באותו הנושא: