התחברות הרשמה

יש פה מישהו שלומד בתיכון גימנסיה בחיפה?

10 באוגוסט 2020, 16:17
תיכוןבגרותכיתהגימנסיהחיפה    
2 תשובות
שואל השאלה:
.
אנונימית
נבון?
נ
נמשכת לאוכל:)
באותו הנושא:
מישהו יודע איך מזמינים לוקר בגימנסיה ריאלית בתיכון בראשלצ?
יש פה מישהו שלומד או למד בתיכון הגימנסיה הריאלית בראשון?
יש פה מישהו שלומד בגימנסיה הריאלית?
יש פה מישהו שלומד בתיכון גימנסיה? כמה אתם משלמים לחודש?
מישהו פה לומד בתיכון גימנסיה ירושלים?
יש פה מישהו שלומד בגימנסיה?
יש פה מישהו שלומד בגימנסיה הריאלית בריאשון לציון?
יש כאן מישהו שלומד בביהס גמנסיה (בירושלים) ?
יש כאן מישהו שלומד הגימנסיה הריאלית בראשון לציון?
מישהו מכיר/לומד בתיכון גימנסיה חדרה ויכול להגיד לי אם הוא טוב או לא ולמה
מישהו/י למדו בתיכון גימנסיה (או שהילדים שלהם לומדים שם) ויכולים לספר לי עליו מהחוויה שלהם?