9 תשובות
גלקסי חד משמעית
אנונימית
אם את רוצה רק בשביל הפוזות וזה לצאת "מגניבה" אז את האייפון אם את קונה טלפון בשבילך באמת אז חדש משמעית את הגלקסי
אנונימית
אני מעדיפה גלקסי
אייפון 11.
שואל השאלה:
אני רוצה לקנות אייפון בגלל שיש אותו למלא אנשים!!
ואומרים שהוא ממש טוב.
ןגם החברים שלי אומרים תקני אייפון
אבל בכללי לא אכפת לי בכלל,
אני רוצה לקנות אייפון בגלל שיש אותו למלא אנשים!!
ואומרים שהוא ממש טוב.
ןגם החברים שלי אומרים תקני אייפון
אבל בכללי לא אכפת לי בכלל,
אנונימית
אייפון!!!
אייפון כדאי לך המצלמה יותר טובה ובכללי יותר נוח אייפון
כל אחד מעדיף משהו אחר. תעשי השוואה בין הטלפונים שאת רוצה ותראי מה יותר מתאים לך.
תחכי עד ספטמבר שיצא ה12
באותו הנושא: