8 תשובות
בשביל ה-"צחוקים".
איזו נוסטלגיה...
איזו נוסטלגיה...
שואל השאלה:
ניסיתי ואין מה לעשות חוץ מלקלל אנשים
ניסיתי ואין מה לעשות חוץ מלקלל אנשים
שואל השאלה:
למה זה בכסף
למה זה בכסף
זה מצחיק
סתם בשביל הצחוקים ובלילה יש גם מלא כאלו שהם בגילנו אז נחמד לדבר איתם.
אבל אם אני נכנסת עכשיו אני לא משחקת כי אז זה באמת משעמם
אבל אם אני נכנסת עכשיו אני לא משחקת כי אז זה באמת משעמם
כי יש לי מנוי בחינם
בגלל שזה משחק ישן שכיף להיזכר בו עם חברים
זה מצחיק
באותו הנושא: