8 תשובות
וואלה שלם עם עצמי תודה ששאלת
אנונימי
כן
כי אז אני מרגיש מושפל ואין טעם להגיע למשהו שאתה מרגיש ב100 אחוז שלא תצליח בו
כי אז אני מרגיש מושפל ואין טעם להגיע למשהו שאתה מרגיש ב100 אחוז שלא תצליח בו
חח מה
בחיים לא רציתי להתחיל עם בחורה ברחוב
בחיים לא רציתי להתחיל עם בחורה ברחוב
אנונימי
לא מתחיל עם בנות ברחוב
אולי במסיבות או בברים
אולי במסיבות או בברים
כן כי יותר נוח באינסטגרם מי צריך רחוב
אנונימי
חחח איזה מתנשא.
אפילו אנונימי שזה עוד יותר מצחיק.
ובטח אני מאושר מזה שאני לא מבזבז את הזמן היקר שלי בלעשות את זה,
רק אם היא תמצא חן בעיני.
אפילו אנונימי שזה עוד יותר מצחיק.
ובטח אני מאושר מזה שאני לא מבזבז את הזמן היקר שלי בלעשות את זה,
רק אם היא תמצא חן בעיני.
להתחיל ברחוב זה יותר מוזר מלא להתחיל ברחוב.
אתה שלם עם עצמך ?
אתה שלם עם עצמך ?
אנונימית
שואל השאלה:
איפה ראית כאן התנשאות ומה הקשר לזה שאני אנונימי?
ואני מדבר על מצב שהיא מוצאת חן בעיניך.
אני לא מצליח להתחיל ואני לא שלם עם עצמי על כך.
איפה ראית כאן התנשאות ומה הקשר לזה שאני אנונימי?
ואני מדבר על מצב שהיא מוצאת חן בעיניך.
אני לא מצליח להתחיל ואני לא שלם עם עצמי על כך.
אנונימי
באותו הנושא: