6 תשובות
זה קורה לך בגלל השיערות,
תנסי לדלל עם מספריים זה יעזור לך
למה שתחליפי כמה פעמים ביום דבר ראשון
דבר שני תשימי תחתוניות זה יקל עליך
ואם את קוצה אז תורידי שם שיערות
אנונימית
מבינה אותך...
קודם כל, תשתמשי גם במגבונים ולא רק בטישו ותקפידי לשטוף הרבה את האיזור. עכשיו, את יכולה גם לקצץ את השיערות עם מספריים, זה הרבה יותר נוח כשהן קצרות. ומתישהו אם תרצי להוריד כבר לגמרי, בגילוח או שעווה או לייזר בגיל מאוחר יותר. או כל דרך הזויה אחרת שאני לא יודעת עליה
תנסי לגלח או כמו שהזאת מלמעלה אמרה
שואל השאלה:
אני מפחדת לגלח אמרו לי שזה עושה אדום ושורף
אנונימית
את לא צריכה לגלח הכל מספיק שהן לא יהיו ארוכות ולא יוכלו להידבק אחת לשנייה,בכללי הרבה יותר נוח ככה. חכי מספריים ותגזרי קרוב לעור אבל לא יותר מידי קרוב שלא תגזרי את עצמך בטעות חח
אנונימית