10 תשובות
כשאני אהיה לא אני אני אגיד לך
אנונימית
"סנובית" ואני הכי לא
לפי אחרים- פלפלית (לא ביישנית במיוחד), שטותניקית וחברה טובה
ואחרי שמכירים אותי רואים שיש גם צד רציני ואחראי
שקטה(?)
המראה שלי כנראה
מתעבים אותי
שאלה שבכלל לא מעסיקה אותי. הרושם הראשוני שלי על עצמי הוא החשוב לי ביותר, ואני חושבת שאני מהממת
אממ זה תלוי אם זה בשניה שרואים אותי אז גבוה
עיניים , שיער , דיבור , עמידה
לא יודעת