4 תשובות
כי הם חושבים שהם צודקים והאתאיסטים טועים, אז האמונה של האתאיסטים לא חשובה כמו שלהם
זה לא נכון.
אני כן מכבדת את שאר האמונות.
ואני לא חושבת שזה בסדר להכליל בצורה שכזאת.
אני לא כפיתי על אף אחד את דעתי, וזה שיש מישהו שמאמין במה שאני מאמינה, וכפה עליכם את הדת שלנו, זה לא אומר שגם אני כזאת.
בפעם הבאה, תבדוק/תבדקי יותר את העובדות.
:)
כל טוב!
שואל השאלה:
אם התכוונת אליי אז כתבתי למטה, אני לא מתכוונת להכליל ויודעת שהרוב ממש לא ככה ומכבדים את כולם, פשוט אין שם ספציפי לאנשים מאמינים שלא מכבדים אתאיסטים אז כתבתי מאמינים ובתיאור כתבתי שזה לא בכוונה להכליל כי כל מי שאני מכירה שמאמין מכבד את כולם פשוט כמה אנשים באתר הזה לא ואני מנסה להבין למה
"חוסר אמונה של אתאיסטים" זה לא ממש חוסר אמונה, זה אמונה רק לא מאלוהים אלא במטריאליזם ומקריות, עזוב, לשאלה נראה לי שהם יכריחו אותך לחזור בתשובה לא רק יבקשו בנימוס "לכבד"
באותו הנושא: