6 תשובות
אין מה לעשות, אחרי זה יהיה לנו בעיה עם טורקיה
חח ראית היהודים באים?
זה מהיהודים באים לול
נראה לי זה כי אם נכיר בשואה הארמנית ניצור מתיחות עם תורכיה
נראה לי זה כי אם נכיר בשואה הארמנית ניצור מתיחות עם תורכיה
פרק חזק היה אתמול ראיתי בבכורה
מישהו פה ראה היהודים באים
טיפה יותר מסובך ממשאתה חושב.
ישראל מתסכנת בניתוק יחסים עם טורקיה(מדינה שיש לנו איתה הרבה מסחר והסכמים).
במילים פשוטות, זה לא כלכלי להכיר בשואה של הארמנים.
טיפה יותר מסובך ממשאתה חושב.
ישראל מתסכנת בניתוק יחסים עם טורקיה(מדינה שיש לנו איתה הרבה מסחר והסכמים).
במילים פשוטות, זה לא כלכלי להכיר בשואה של הארמנים.
מה הכוונה לא מוכירה? מה יש לנו לעשות עם זה?
אנונימית