7 תשובות
לדעתי הכי טוב והכי משתלם ולא צריך יותר מזה- אייפון 11 הרגיל.
זה טלפון מצויין.
8+ מושלם
11
מבחינת הטלפון עצמו הוא מעולה
11, גם 8 פלוס טוב ויש לו מצלמה יותר טובה
xr, יש לי אותו והוא מדהים.
אנונימית
אייפון xs max אני לא אוהב את מה שאחרי כל כך