13 תשובות
כן,
כאם לפני שזה בחמות
אולי גלגול נשמות
לא
לא
xm1
אני מאמינה שיש גלגולים
לדעתי לא
אני חושבת שזה פשוט כמו שישנים
לא מרגישים כלום
כן
חיים לא.. אבל הנשמה אף פעם לא מתה
כן, אבל לא כמו שאנחנו מדמיינים.
זה לא מקום פיזי נפרד שיש בו מדורה ענקית, ולא מין בית מדרש ענק