8 תשובות
שואל השאלה:
יואו זה מציק ברמותת
יואו זה מציק ברמותת
אנונימית
לא.
בהתחלה זה ממש מציק אבל בסופו של דבר מתרגלים וצוחקים יחד איתם
לא גם אני בהתחלה באמת לא יכולתי עם זה אבל התרגלתי וזה נהיה נחמד עם הזמן
לא. דרך אגב רובם אמיתי, אשכרה יושבים באולפן אנשים צוחקים.
לא, אבל זה ככה בהרבה קומדיות מצבים.
חחח לא
רחל הירוקה הייתה פה
רחל הירוקה הייתה פה
לא
זה ממש מציק לי אז אני צוחקת איתם
זה ממש מציק לי אז אני צוחקת איתם
באותו הנושא: