התחברות
הרשמה
לא צריך הרבה רק דבר אחד פשוט, תן לי מוזיקה טובה אחויה ואני מבסוט (נצי נצ)
מי מזדהה?
11 באוגוסט 2020, 19:53
נצ'י נצ'
זמרים
מילים
4 תשובות
היי :)
L
Leviker
ואלה נכון צודקת מאוד מוזיקה ובירה ליד וחיים תותים.
T
TheEveningSlayer
לגמרי
T
Tomorrow Never Knows
ממש
ח
חתוליםזהטעים
באותו הנושא:
אתם מסכימים איתי שמוזיקת פופ יותר טובה ממוזיקת רוק?
רק לדעתי מי שלא מקשיב למוזיקת רוק פשוט מפסיד מלא שירים טובים?
גם אתם חושבים שאנשים שאומרים שהם שונאים מוזיקת פופ פשוט מנסים לצאת מבינים במוזיקה?
לפעמים אני צריך את המוזיקה, ולפעמים אני צריך את המילים.
רק אותי זה ממש מעצבן שאומרים שאין מוזיקה איכותית היום ושהמוזיקה של פעם הרבה יותר טובה?
למה הרבה אנשים מעדיפים להקשיב למוזיקה זולה ושטחית (פופ) ולא למוזיקה איכותית כמו רוק?
למה הרבה אנשים שמקשיבים למוזיקה ישנה, אוהבים להתנשא ולהכליל את כל המוזיקה העכשווית כמוזיקה גרועה?
הגיוני שאין לי זאנר מועדף במוזיקה אני פשוט אוהבת שירים טובים לא משנה מי שר אותם לא משנה השנה והזאנר פשוט שירים טובים
גם אתם חושבים שאנשים סתם מתנשאים על מוזיקת פופ ומוזיקה שהיא יותר פשוטה?
רק אני או שמוזיקה של פעם היא הרבה יותר טובה ממוזיקה של היום?
מתי אנשים בעולם יבינו שמוזיקת רוק יותר טובה ממוזיקת פופ?