3 תשובות
לא, זה בסדר. צריך לדעת גם ליהנות לפעמים..הכל טוב, מחר תחזור לתפריט.
אתה במסה, הכל טוב.
אם היית בחיטוב אז סיפור אחרי לגמרי
אין עם זה שום בעיה