3 תשובות
לא, זה בסדר. צריך לדעת גם ליהנות לפעמים..הכל טוב, מחר תחזור לתפריט.
אתה במסה, הכל טוב.
אם היית בחיטוב אז סיפור אחרי לגמרי
אם היית בחיטוב אז סיפור אחרי לגמרי
אין עם זה שום בעיה
באותו הנושא: