9 תשובות
שואל השאלה:
אני נראת ממש מלאה, ויש בנות מלאות יפות, זה פשוט לא מתאים לי. אני שונאת את איך שאני נראת וזה מענה אותי ועושה אותי אומללה.
אני מעדיפה להיות שלמה עם עצמי
אנונימית
שואל השאלה:
אני יודעת שצריך לפחות 1200 קלוריות.
אני לט מאוד פעילה אז אין לי הרבה סיכוי עם יותר, כבר ניסיתי
אנונימית
שואל השאלה:
הייתי על 1400 במשך איזה חודשיים (עם יוצא מין הכלל פעם בשבוע) ועליתי 2 קילו
אנונימית
שואל השאלה:
ואני לא מהטיפוסים שאוכלים מעט כדי לשמור לערב, כי אז אני רעבה ומתפוצצת ומכניסה הרבה יותר קלוריות
אנונימית
שואל השאלה:
אני פשוט רוצה להראות רזה יותר... אבל אני ממש ממש גרועה בספורט.
פעם הייתי עושה כושר לכל היום שלי סבב סביב כמה שאניח שונאת את זה ומרחמת על עצמי.
זה לא עושה לי טוב
אנונימית
שואל השאלה:
אני עושה הליכות, ואני נראת כמו בלון.
אני גם ממש נזהרת כי כמו שאני מכירה את עצמי אני משתחרת שבוע אחד כדי להנות ועולה 5 קילו (קרה)
אנונימית
שואל השאלה:
ולא שאלתי אם זה משקל "מהמם"
אנונימית
שואל השאלה:
פעם בשבוע מותר לי לאכול 200 קלוריות יותר, ואני לא רואה צורך לענות את עצמי באירועים משפחתיים ומסיבות כשכולם אוכלים חטיפים ואפילו המנה העיקרית המון קלוריות.
אנונימית
את לא צריכה לרדת במשקל בכלל