13 תשובות
לא ממש
שואל השאלה:
או נו כן או לא
או נו כן או לא
אנונימית
אממ אם את שומרת נגיעה אז כאילו לא.. אבל זו החלטה שלך עם עצמך.. יש מלא שלא שומרים נגיעה
שואל השאלה:
אני שומרת אבל זה לא בדיוק לנגוע לא? זה רק למניקור
אני שומרת אבל זה לא בדיוק לנגוע לא? זה רק למניקור
אנונימית
כתבתי לא ממש כי יש פעמים שמותר לדוגמא לרפואה אני לא יודע מה עם לסדר צפרניים
אם את לא נוגעת אז סבבה..
זה באמת עניין שלך עם עצמך.. אם את מרגישה בנוח ושזה בסדר אז הכל טוב
זה באמת עניין שלך עם עצמך.. אם את מרגישה בנוח ושזה בסדר אז הכל טוב
אסור לקרוץ או דברים כאלה זה לא רק נגיעה
שואל השאלה:
גוטע ^ מה עוד אסור?
גוטע ^ מה עוד אסור?
אנונימית
לגברים? לצחוק או להריח בשמים או לראות במטרה להנות או לשמוע קול אשה או לשאול שלום באשת איש
שואל השאלה:
ואשה לגבר?
ואשה לגבר?
אנונימית
יש את העניין של נגיעה,( ויש גם עניין ביהדות של "לא ילבש גבר בגדי אישה", אין לי מושג אם זה באמת נחשב, אבל אני מניח שזה אותו העיקרון)
אסור להשתמש באישה....
אנונימי
תלוי אם אתה הדוק, אם כן אז לא כל כך אבל אם לא אז בסדר
https://youtu.be/icmnd9lvxq4
https://youtu.be/icmnd9lvxq4
באותו הנושא: