8 תשובות
זה בסדר
גם אני עכשיו מנסה להכריח את עצמי לקום..
בואי נעשה את זה וזהו, סתם מגעיל לקום ככה
בואי נעשה את זה וזהו, סתם מגעיל לקום ככה
מה שאת מרגישה
אנונימית
מבחינתי כן
אני אכנס להתקלח גם מתוך שינה, לא מסוגלת להכנס למיטה בלי מקלחת
אם זה לא מפריע לך אל תתקלחי.
אני אכנס להתקלח גם מתוך שינה, לא מסוגלת להכנס למיטה בלי מקלחת
אם זה לא מפריע לך אל תתקלחי.
אם היית בבית ולא ממש הזעת זה בסדר.
תתקלחי על הבוקר.
תתקלחי על הבוקר.
לא נורא
כן זה בסדר, רק אם אין עלייך מייקאפ, אם יש עדיף שתורידי
שואל השאלה:
בסוף התקלחתי.. תודה
בסוף התקלחתי.. תודה
אנונימית
באותו הנושא: