9 תשובות
אל תפחדי
אנונימית
תשמעי את הסדרה באוזניות ותדליקי אור.
את בבית פרטי? הרעש מחוץ לחלון כאילו?
תציצי שניה מהחלון אם יש מישהו, אם אין אז כנראה סתם רעש
אנונימי
שואל השאלה:
כן
לא בטוחה בזה
נראה לךך שאני אציץ מהחלון!???
אבל לא משנה עכשיו כבר אין רעש
אנונימית
את יושנת בקומה שנייה? אם כן אין כזאת בעיה
אנונימי
שואל השאלה:
לא
אנונימית
שואל השאלה:
זה סתם רעש אבל כל דבר מבהיל אותי
אנונימית
תמשיכי לראות את הסדרה את כבר תשכחי
תחכי כמה דקות ואם את ממש מפחדת תחייגי 105 יש שם מישהו שידבר איתך