12 תשובות
לגמרי
וואי איזה דברים הייתי דופק לאנשים פה.
את גאונה.
וואי איזה דברים הייתי דופק לאנשים פה.
את גאונה.
כן זה גאוני, כי גם לפעמים אין כח לרשום
אני חושב שזה פחות מתאים כי בטח יהיו מלא ספאמים אבל כן הייתי רוצה את האופציה להודעות קוליות בהודעות
אנונימי
אימללה זה גאוני
זה יהיה ממש ממש חופר
יואו כן
אמאלה מושלם
כןן
זה יהיה מפגר ממש יואו איך באלי
חחחיח יואו זה היה קורע
כע ובסוף כל האנשים היו נדפקים מלשמוע את ההודעות שעתיים
אנונימית
וואי כן
באותו הנושא: