18 תשובות
במדע.
אבל זו החלטה שלך.
אבל זו החלטה שלך.
אני מאמינה באלוהים.
תאמין במה שאתה רוצה להאמין. לא לפי מה שיגידו לך. זו אמורה להיות החלטה שלך. אם אתה חושב שבריאת העולם לא קרתה תאמין במדע, אם אתה חושב שה' ברא את הכל, תאמין באלוהים.
תאמין במה שאתה רוצה להאמין. לא לפי מה שיגידו לך. זו אמורה להיות החלטה שלך. אם אתה חושב שבריאת העולם לא קרתה תאמין במדע, אם אתה חושב שה' ברא את הכל, תאמין באלוהים.
אני מאמינה במדע וגם שיש משהו שיושב שם (כל אחד ומה שהוא חושב אין חובה למחשבה אחת)
אתה יכול גם וגם..
זה כמו שאני אשאל אותך 'מה עדיף ללבוש, חולצה או מכנס?'
החילוק שלך שגוי.
החילוק שלך שגוי.
בשניהם. זה מה שאני עושה לפחות.
גם וגם, אין סתירה בין השתיים.
באלוקים. הוא לא מוגבל בכלום. הידע של המדע, לעומת זה, מוגבל, והוא נשען על הנחות יסוד, שלא בהכרח נכונות.
נ.ב. לא אמרתי שאני פוסל את המדע לגמרי או לא מאמין בו בכלל. אני לוקח אותו בעירבון מוגבל. בניגוד לאלוקים שראוי לסמוך עליו יבתרך בעיניים עצומות. הוא הראה את נמאמנותו אלינו במצרים לעיני כל ישראל ומצרים.
נ.ב. לא אמרתי שאני פוסל את המדע לגמרי או לא מאמין בו בכלל. אני לוקח אותו בעירבון מוגבל. בניגוד לאלוקים שראוי לסמוך עליו יבתרך בעיניים עצומות. הוא הראה את נמאמנותו אלינו במצרים לעיני כל ישראל ומצרים.
אנונימי
אני מאמינה במדע
אבל אין כזה דבר במה *כדאי* להאמין.
אתה מאמין במה שאתה מאמין
אבל אין כזה דבר במה *כדאי* להאמין.
אתה מאמין במה שאתה מאמין
מי ברא את אלוהים?
lol.com, מי שלא מגובל בכלום - לא צריך בורא. הבריאה מראה על המוגבלות. מי שנברא - מגובל בזמן. בגלל שבורא עולם לא מגובל בכלום (גם לא בזמן) - זה אורמ שהוא תמיד היה. שמו הויה, ברול הוא, אורמ שהוא היה, הווה ויהיה (שולחן ערוך, אורח חיים, סימן ה).
אנונימי
קודם כל, המדע לא סותר את אלוקים.
דבר שני, יהדות ואלוקים עדיף.
דבר שני, יהדות ואלוקים עדיף.
א-לוהים והמדע בד"כ הולכים "יד ביד" (אם המדע צודק), כיוון שא-לוהים הוא זה שיצר את המדע- את העולם ואת הטבע.
אבל אם זה או א-לוהים או תגליות במדע, אז התגליות אינן נכונות.
א-לוהים לעולם אינו טועה, אנשים כן.
לכן אחרי מה שאומר ה' יש ללכת בעיניים עצומות, אבל אחרי התגליות של המדע- לא.
כבר היו מקרים בהם תאוריות מדעיות הוכחו כשגויות, ואני בטוחה שעוד יהיו עוד. ככה זה, המדע מתפתח. איננו יודעים במדע אפילו חלקיק מהידע העצום והאינסופי של היקום. לעומת זאת, ה', שיצר את הכל, יודע הכל.
אבל אם זה או א-לוהים או תגליות במדע, אז התגליות אינן נכונות.
א-לוהים לעולם אינו טועה, אנשים כן.
לכן אחרי מה שאומר ה' יש ללכת בעיניים עצומות, אבל אחרי התגליות של המדע- לא.
כבר היו מקרים בהם תאוריות מדעיות הוכחו כשגויות, ואני בטוחה שעוד יהיו עוד. ככה זה, המדע מתפתח. איננו יודעים במדע אפילו חלקיק מהידע העצום והאינסופי של היקום. לעומת זאת, ה', שיצר את הכל, יודע הכל.
הם לא סותרים אחד את השני אפשר להאמין בשניהם
שניהם מתחברים ביחד אז פשוט תחליט מה בא לך
א. תאמין במה שאתה מאמין לא במה שאנשים אומרים לך להאמין.
ב. אלוהים והמדע זה לא דבר שאמור להיות סותר..
ב. אלוהים והמדע זה לא דבר שאמור להיות סותר..
זה תלוי בהרבה דברים אבל אני אתן לך כמה מהם:
1. אם חשוב לך מהסביבה תבחר באלוהים אתה לא תקבל הערות מאף אחד וכולם יחבדו אותך.
2. אם לא כזה אכפת לך מה אנשים חושבים תנסה לחשוב מה נראה לך הגיוני כי אמונה צריכה לבוא מהלב ושהיה שלם עם ההחלטה אז אני ממליץ לך לחשוב על זה באמת לקחת רגע למחשבה.
3. אם תבחר במדע רוב האנשים שתבגוש בחיים יותר ירצו לדבר איתך ולשתף אותך במחשבות שלהם בגלל שרוב האנשים המאמינים לא רוצים שמשהו יסטור להם גם אם זה רק דעה
זהו אני בוחר במדע אני מאמין בזה לגריי
1. אם חשוב לך מהסביבה תבחר באלוהים אתה לא תקבל הערות מאף אחד וכולם יחבדו אותך.
2. אם לא כזה אכפת לך מה אנשים חושבים תנסה לחשוב מה נראה לך הגיוני כי אמונה צריכה לבוא מהלב ושהיה שלם עם ההחלטה אז אני ממליץ לך לחשוב על זה באמת לקחת רגע למחשבה.
3. אם תבחר במדע רוב האנשים שתבגוש בחיים יותר ירצו לדבר איתך ולשתף אותך במחשבות שלהם בגלל שרוב האנשים המאמינים לא רוצים שמשהו יסטור להם גם אם זה רק דעה
זהו אני בוחר במדע אני מאמין בזה לגריי
4. תוכל לבחור גם במדע וגם באלוהים ולהינות מהטוב שבשני העולמות.
אנונימי
באותו הנושא: