2 תשובות
גוונים זה מן פסים שמתחילים ממש מהשורש. בליא'ג זה חצי אומברה חצי גוונים..למטה זה כמו אומברה צבוע ישר ובחצי השני הריק שקרוב לשורש יש פסים דקים דקים שמתחברים לאומברה.
אנונימית
אם את רוצה תמונה להבדלים אז תגידי
אנונימית