8 תשובות
אין אין עלייך את מסוגלת להכל בחיים
כן (:
מוזמנת לפנות אליי בפרטי, לדבר ולפרוק כמה שאת רוצה
שלך, סּתםּ עוֹדּ מּיִשהּי❤
מוזמנת לפנות אליי בפרטי, לדבר ולפרוק כמה שאת רוצה
שלך, סּתםּ עוֹדּ מּיִשהּי❤
אין יפה כמוך!!!❤
שואל השאלה:
תוודהה על התשובות!❤
תוודהה על התשובות!❤
כולנו אתך פה
הכול לטובה נשמה, וגם אם הדברים נראים רעים, זה הכול לטובה..
הכול עובר בסוף
תהי חזקה :)
הכול עובר בסוף
תהי חזקה :)
בהצלחה את יכולה!!
בטח
באותו הנושא: