10 תשובות
לא את צריכה את זה לתאוריה
שואל השאלה:
אבל אפשר לעשות שיעורי נהיגה בלי תאוריה
אבל אפשר לעשות שיעורי נהיגה בלי תאוריה
אנונימית
אפשר, אבל באיזה שהו שלב המורה שלך יפסיק לך את השיעורים כי אין לך תיאוריה . וזה סתם יגרור עוד זמן.
אפשר בלי תיאוריה, אבל חייב עם טופס ירוק, כי הוא כולל בתוכו אישור וכשירות לנהיגה - המלצה שלי, תלמדי שבוע לתיאוריה ותגמרי עם זה. חברה שלי התחילה בלי תיאוריה ועכשיו היא תקועה ולא יכולים להגיש אותה לטסט..
שואל השאלה:
עוד חודש אני אמורה להתחיל למודי נהיגה ויאשרו לי להוציא טופס ירוק עוד חודש וחצי בערך ואז אני אוכל לעשות תאוריה
אני אוכל עד אז ללמוד נהיגה?
עוד חודש אני אמורה להתחיל למודי נהיגה ויאשרו לי להוציא טופס ירוק עוד חודש וחצי בערך ואז אני אוכל לעשות תאוריה
אני אוכל עד אז ללמוד נהיגה?
אנונימית
לא חושבת
שואל השאלה:
הבעיה שלו היא שאני לא יכולה לעשות תאוריה אני חרשתי ורציתי ללכת לעשות ובגלל הפרעות קשב הם צריכים לאשר לי להוציא טופס ירוק
הבעיה שלו היא שאני לא יכולה לעשות תאוריה אני חרשתי ורציתי ללכת לעשות ובגלל הפרעות קשב הם צריכים לאשר לי להוציא טופס ירוק
אנונימית
אפשר עד עשרה שיעורי נהיגה בלי תיאוריה.
ט. ירוק זה חובה ותאמיני לי שזה החלק הקל של התהליך
ט. ירוק זה חובה ותאמיני לי שזה החלק הקל של התהליך
באותו הנושא: