6 תשובות
לשים זין
תהיי שלמה עם עצמך ועם מה שאת עושה
זה יתן לך תחושה של לא אכפת לי מה יגידו
זה יתן לך תחושה של לא אכפת לי מה יגידו
אם תאהבי את מה שאת עושה אז לא יהיה לך איכפת שכמה אחרים לא יאהבו את זה. תמיד יהיו כאלו שאוהבים את זה.
להיות מודע לעצמך.
תדעי מי את ומה את שווה וביקורות לא יערערו לך את זה.
תדעי מי את ומה את שווה וביקורות לא יערערו לך את זה.
להבין שתמיד יהיו אנשים שלא יהיו באותה דעה כמו שלך.
צריך פשוט להתמודד אם זה ולא לברוח ולהתחבא כל פעם שיש ביקורת.
ואני די מבינה בזה בגלל שאני לא אחת שמוותרת בקלות על הדעות שלה...
צריך פשוט להתמודד אם זה ולא לברוח ולהתחבא כל פעם שיש ביקורת.
ואני די מבינה בזה בגלל שאני לא אחת שמוותרת בקלות על הדעות שלה...
לשים פס על כולם ולדעת כמה שאת שווה.
וכמו שאמרו מעליי, תמיד אבל תמיד יש ביקורות שליליות.. פשוט צריך לא לקחת ללב ולדעת שתמיד תמיד אנשים יגידו דברים
וכמו שאמרו מעליי, תמיד אבל תמיד יש ביקורות שליליות.. פשוט צריך לא לקחת ללב ולדעת שתמיד תמיד אנשים יגידו דברים
באותו הנושא: