2 תשובות
כן אני היום קניתי כי בטח בסוף שנה כבר נחזור ללמודים כרגיל ואם בסוף שנה תרצי אז לא יהיו יותר לוקרים אז כדאי וגם זה לא כזה יקר
כן, כי אין סיכוי שבמשך שנה שלמה נלמד רק יומיים בשבוע..