4 תשובות
קפסולה וכפית
הלוואי והייתי טועמת מקפסולה חחח אז בינתיים אני מסתפקת בקפה טחון לא שמה סוכר אין על המרירות של הקפה
נס קפה ו8 כפות
אבקה וכפית