6 תשובות
הגיוני כן, בגלל ההסתה נגד השמאלנים.
אבל את לא צריכה להתבייש בזה, זו רק דעה. תנסי להחדיר לעצמך את זה למוח, כי אנשים לא צריכים להתבייש בדעה שלהם.
אבל את לא צריכה להתבייש בזה, זו רק דעה. תנסי להחדיר לעצמך את זה למוח, כי אנשים לא צריכים להתבייש בדעה שלהם.
לכל אחד יהיה דעה על מישהו אחר ובמיוחד אם הוא לא מסכים עם הדעה הפוליטית שלו, רוב הארץ ימניים ולכן זה הגיוני.
פשוט לא להתייחס
(אני אישית א-פוליטי)
פשוט לא להתייחס
(אני אישית א-פוליטי)
את לא צריכה להתבייש בגלל זה
כל אחד והדעה שלו זה לא אמור להיות דבר רע
כל אחד והדעה שלו זה לא אמור להיות דבר רע
אנשים מדברים נגד שמאלנים בגלל ההסתה שביבי עושה נגדם כי הוא רוצה להשאר ראש ממשלה לנצח ושכמה שיותר יצביעו לו ובגלל זה עכשיו הוא גם קורא לכל מי שנגדו שמאלני
ולדעתי כל מי שמקשיב לביבי צריך להתבייש בזה שהם מאמינים בשקרים האלה , לך אין במה להתבייש
ולדעתי כל מי שמקשיב לביבי צריך להתבייש בזה שהם מאמינים בשקרים האלה , לך אין במה להתבייש
אנונימית
לא אל תתביישי זו דעתך
זה הגיוני אבל את ממש לא צריכה להתבייש בזה.
זו הדעה שלך ואף אחד לא יכול להעיר לך על זה
זו הדעה שלך ואף אחד לא יכול להעיר לך על זה
באותו הנושא: