2 תשובות
כי ככה בא להן?
יש לך נתונים?
אבל אם צריך לשער אני מניחה כי לרוב נשים דואגות יותר לזכויות אדם, שיוויון וכו, וזה משהו שמפלגות השמאל מתעסקות בו יותר.
אבל בכל זאת אם יש לך מקור מידע אשמח שתשלח קישור.
אבל אם צריך לשער אני מניחה כי לרוב נשים דואגות יותר לזכויות אדם, שיוויון וכו, וזה משהו שמפלגות השמאל מתעסקות בו יותר.
אבל בכל זאת אם יש לך מקור מידע אשמח שתשלח קישור.
באותו הנושא: