התחברות
הרשמה
כתבתי קטע קצר אחרי מחסום כתיבה די ארוך, דעות?
ניסיתי לכתוב על משהו מציאותי,
הזמנים האלה שנכנעתי למחסומים,
כל הזמן הזה שנשארתי אמיתי,
רדפתי חלומות והחלומות רדפו אותי,
אני חוזר לזה, אבל בקטע הדרגתי,
היום אני מרחף ונשאר מקורי,
עובד על עצמי כדי לצאת איכותי..
זה מעולה אם לא יצא טוב אני פתוח לדעות...
14 באוגוסט 2020, 06:52
כתיבה
חוות דעת
ביקורת
דעות גולשים
קריאה
3 תשובות
לדעתי יצא מהמם
י
ילדה אקראית
זה יפה מאוד
א
אני שניצל
יואו זה כזה יפה :)
ח
חתמתי סודיות
באותו הנושא:
למה הביטוי הזה "מחסום כתיבה" עדיין קיים, אם מחסומי כתיבה זה לא דבר אמיתי?
האם מחסום כתיבה זה דבר שבאמת קיים?
איך להתמודד עם מחסום כתיבה? :(
יש לי מחסום כתיבה...
אני חווה מחסום כתיבה, אתם ממליצים לי לקרוא את הסיפור מההתחלה ממש?
איך מתגברים על מחסום כתיבה?
מה עושים כשיש מחסום כתיבה?
אנשים אני צריכה את עזרתכם בכתיבת הסיפור שלי כי מחסום כתיבה ולכן המשך למטה?
אז אחרי כמה ימים מתישים שהייתי במחסום כתיבה, סוף סוף זה התחיל להשתחרר והכתיבה זורמת לי
יש לי מחסום כתיבה...אוף.. מה לעשות?(לספרים)
הרגע הצלחתי "לשבור" מחסום כתיבה שהיה לי מלא זמן...